عثمان سالاری، نماینده مردم شهرستان تایباد در مجلس شورای اسلامی در گفتوگو با شهروند خبرنگار آنات نیوز اظهار کرد: طی ماههای گذشته بحث انتقال زمین ۸ هکتاری با موافقت کمیته فنی اداره کل مسکن و شهرسازی خراسان رضوی به نام شبکه بهداشت و درمان تایباد انجام شد.
وی افزود: همچنین موضوع تغییر کاربری زمین بیمارستان جدید از مرتع به درمانی توسط کمیسیون ۵ استانداری خراسان رضوی تأیید شده بود و پس از پیگیریهای فراوان، سازمان برنامهوبودجه کشور با استناد به ماده ۲۳، اعتبار مورد نیاز برای ساخت بیمارستان ۱۳۴ تختخوابی تایباد را اختصاص داد.
سالاری تصریح کرد: پس از سالها مطالبهگری مردم تایباد و پیگیریهای فشرده در سطح استانی و ملی، خوشبختانه با همکاری نهادهای مرتبط ساخت بیمارستان تایباد که از نیازهای حیاتی این منطقه محروم است، وارد مرحله اجرایی میشود .
وی ادامه داد: این پروژه تحولی چشمگیر در دسترسی به خدمات بهداشتی برای مردم تایباد و شهرهای همجوار ایجاد خواهد کرد.
نماینده مردم شهرستان تایباد در مجلس شورای اسلامی ذکر کرد: احداث این بیمارستان بهعنوان یکی از پروژههای راهبردی حوزه سلامت در شرق کشور، نهتنها کمبودهای درمانی منطقه را جبران میکند؛ بلکه به ایجاد اشتغال و توسعه زیرساختهای شهری تایباد کمک شایانی خواهد کرد.
شهروندان میتوانند برای ارتباط با ما و ارسال مطالبات مردمی با آیدی @Admin_AnatNews در پیامرسان ایتا، در ارتباط باشند.
شهروند خبرنگار: محمد قادری
انتهای پیام /



