به گزارش شهروند خبرنگار مشهد:
مدیرعامل شرکت توسعه ارتباطات ترافیکی گفت: باتوجهبه گذشت سالها از زمان پیدایش دوچرخهسواری اشتراکی در مشهد، در روز پنجشنبه هفته گذشته تعداد سفر موفق انجام شده به بیش از ۳ هزار و ۴۰۰ سفر رسید و رکورد چهار سال اخیر شکسته شد.